|
2008-03-30 18:40:23, vasárnap
|
|
|
Antiszemitizmus és a Bayer-ügy: zsidó belviszály
2008-03-30. 12:05
A Kuruc.info eddig nem nyilvánított véleményt a Bayer-írás kiváltotta zsidó belviszályról. Most sem igazán fogunk, de az alább olvasható, kiváló írás elé szintén bemásoljuk ezt a pár sort.
Nem írtunk tehát róla semmit, mert nincs ki mellé állni. A hőbörgő, aláírásgyűjtő zsidók orrából folyamatosan lóg a turha, a szintén jordán-pozitív, egész életét végighazudozó, tolvajprivatizálásban is otthonos Bayer pedig velük együtt hányta tele a medencét még a 90-es években, és sírta tele a Népszabadságot a jobboldal rasszizmusáról és idegengyűlöletéről.
A félművelt, 5-6, tucatszor elsütött állandó idézetét is általában másoktól lopó Bayer érdekes módon barát-komplexusban szenved. Kaftános Zsocának mindig van "barátja" a cikkeiben. Semjén, szegény György Attila, Deutsch-Für, Áder Janó, stb. A szépséghiba, hogy korábban barátja volt neki György Péter (könnyes ódasorozatot írt a MaNcsban a magyargyűlölő zsidóhoz) Hont András, Kornisféreg (az ő Mityuja) és a fél szadesz-mazsihisz. Illetve valójában most is az. Lásd, amikor elsiratta Schmidt Mária zsidóbűnöző, tolvajprivatizátor férjét, Ungár Klára testvérét.
Egyetlen szavát sem szabad komolyan venni, még akkor sem, ha az éppen kivételesen igaz. Zsocika 2004. december 5-e előtt pár nappal(!) a Hírtvben, a cionista szimpátiáit nem egyszer megmutató Makovecczel közösen azt bizonygatta, hogy a népszavazás szekus provokáció (a provokátorozás, ügynöközés kedvenc műfaja a provokátorokkal, ügynökökkel, pártállami besúgókkal, MSZMP-káderekkel, zsidókkal, olajbűnözőkkel, elítélt sikkasztókkal és más hulladékokkal teli Zsidesznek és az érintett Bayernak). Majd pár hét múlva, talán januárban, az ő Kövér László nevű, volt MSZMP-káder barátjával Erdélybe ment, ahol azt ugatták, hogy nem is olyan fontos az az állampolgárság... És akkor még nem is tértünk ki részletesen Agyar Narancsos, Néphazugságos, 168 Tórás - itt fehér keresztények inkább csak a takarítószemélyzet soraiban találhatóak - munkásságára. De eljön annak is az ideje, mazsihiszboy Bayer.
Most viszont jöjjön Cser Ferenc kiváló írása:
Volt egy Irakból elmenekült kollégám, aki nekem szegezte a kérdést: ,,Ferenc, én sémi vagyok, hogyan lehetnék hát antiszemita? Pedig úgy utálom a zsidókat, mint a bűnömet!"
Nem térek itt ki arra, miért kellett elmenekülnie - még az amerikaiak inváziója előtt volt ez, bőven - csak a fogalom tisztázása végett idéztem őt. Ugyanis most a baloldali és liberális értelmiség ‘legkiválóbb' és ‘legmértékadóbb' képviselői közös levélben tiltakoztak Bayer Zsolt egy kijelentése miatt, amit idéznem kell:
,,1967-ben a pesti zsidó újságírók még Izraelt gyalázták. Ugyanezek a pesti zsidó újságírók ma az arabokat gyalázzák. Meg a Fideszt. Meg bennünket. Mert jobban gyűlölnek bennünket, mint mi őket. Ők a mi indok-zsidóink - értsd: a puszta létezésük indokolja az antiszemitizmust...".
Nos, ennek alapján kiáltják ki Bayert antiszemitának.
Nem akarok a mondat értelmébe belemászni, elemezni, hogy ez miért is jelentené, hogy Bayer magát antiszemitának tartja, mert nem jelenti azt. Több okból nem. Kezdjük mindjárt a legelemibbel - amelyet ezen a fórumon már kétszer is elemeztem - hogy mit is jelent az a szó, hogy antiszemita?
Semmiképp sem azt, hogy arra lehet rákenni, akire magukat mértékadónak vélő zsidó körök ezt ráfogják. Max Dimont itt már többször idézett könyvében (Dimont M.I.: Jews, God and History, (Revised and updated edition) Mentor Book., 1994, pp.: 321-322) külön fejezetben foglalkozott az antiszemitizmus kérdésével. Antiszemitizmus és a zsidóellenes erőszak különbsége Dimont szerint a következőkben adható meg:
Az antiszemitizmus illogikus, irracionális és tudatalatti erőkből ered. Előítélettel kezdődik, majd az előítéletet az érzés racionalizálása követi.
A zsidóellenes erőszak: logikus, racionális és tudatos tett.
Először jön a motiváció, és csak azután következik az esetleges bosszú cselekedete.
Az antiszemitizmus a zsidóság, mint ‘faj' ellen irányul és semmit sem tud a zsidó egyedről.
A zsidóellenes erőszak a zsidó egyed ellen irányul, még akkor is, ha esetleg tömegeket érint.
Az antiszemitizmus szándékosan választja ki a zsidót, jóllehet más is bűnös lehet.
Zsidóellenes erőszak azonban azt az egyedet választja ki, aki előidézte, megindokolta a támadást.
Az antiszemitizmus nem keres megoldást, nem ad megbocsátást, és nem kínál alternatívát a zsidóléttel szemben.
A zsidóellenes erőszak megelégszik azzal, ha a zsidó, pl. áttér a támadó vallására.
Mielőtt a tájékozatlan filoszemiták Dimontra rásütnék a bélyeget, hogy félre akarná vezetni az olvasót - meg én is ezt akarnám - sürgősen megjegyzem: Max Dimont zsidó rabbi volt és a zsidóság szemüvegén keresztül írta meg a könyvét!
Dimont tehát megkülönbözteti az antiszemitizmust a zsidóellenességtől és ebben a viszonyban mutatja be a fogalmat.
Megfogalmazása szerint az antiszemitizmus előítéletes zsidó gyűlölet, amely irracionális és a zsidóság egésze ellen irányuló gyűlölet. Példával magyarázza, hogy Voltaire pl. utálta a zsidókat, de nem volt antiszemita. Ugyancsak példa, hogy ugyan a rómaiak több százezer zsidót megöltek az időszámítás kezdetén, de ez nem a zsidóságnak szólt, hanem a lázadóknak.
Nos, hol van Bayer szövegében az előítéletesség?
Tény - és ez ellen elég nehéz tiltakozni, bár tudom, a Bayert elítélő személyek teli szájjal üvöltve fognak -, hogy a mértékadó magyarországi zsidó körök - magukat értelmiségnek nevezik - gyűlölik a magyarságot, amint ez pl. Regős Péter állítólag moszados leveleiből ki is tűnt.
Gyűlölik, mert ugyan le lett győzve, de nem hajlandó behódolni nekik.
Előítéletes magyargyűlölet - és ez tombol is a zsidók által működtetett médiában, mint pl. az itt hallható dalban is. Tény, hogy a kádári időkben a ma magukat zsidónak nyilvánító újságírók Izraelt támadták, ostorozták és ítélték el. Hogy zsidók-e valóban vagy sem, azt sohasem vizsgáltam, de nem is érdekel.
A gengszterváltás előtt több zsidó barátom is volt, akikkel együtt túráztunk, bridzseltünk, jóban-rosszban együtt voltunk. Akkor sem érdekelt, hogy zsidók ők, vagy sem, magukat mutatták így be. Aztán megírtam a Gyökerek c. könyvet, amelyben a magyarság eredetével, kultúrájával, nyelvével foglalkozom. Egyik hajdanvolt zsidó ‘barátom' erre kijelentette: ,,Ez egy antiszemita könyv! A magyarság kultúrájáról írsz benne, de nem írod meg, hogy ezt a zsidóság teremtette meg!" Csak néztem.
Zsidóság?
Az a zsidóság, amelyiknek Magyarországon a török idők előtt szinte nyoma sem volt?
Holott a könyvem a honfoglalás koránál gyakorlatilag véget ér és az akkori magyar műveltséget felismerve mutatom be, hogy az még a XIX. század elején is élt? Hogyan teremthette volna azt a zsidóság, amikor még itt sem volt, amikor a hatása még a németeknél is kisebb lehetett?
Antiszemita könyv, mert meg sem említi a zsidóságot?
Ahogy a mai antiszemita bélyeg kiosztását nyomon követem, bizony már az is antiszemitizmusnak számít, ha valaki a zsidóságról hallgat. Ephraim Kishon szerint ugyanis a zsidók iránti közömbösség is már antiszemitizmus.
No, hát ezen a szemüvegen át kell Bayer elitéltetését szemlélni. A magyarság nem ismeri el a zsidó fennhatóságot, magasabbrendűséget - mert a kultúrája, nyelve mellérendelő és nem ismer el maga fölött senki emberfiát. De magát sem helyezi mások fölé. Az állítólagos antiszemitizmusának ez az alapja, ez a lényege: nem ismeri el a zsidó hódoltatást és nem aszerint él, ítél, ahogy a hódító ezt tőle megkívánja.
Mert amikor valaki a nyakamba telepszik, megcsattintja ostorát és kiadja a parancsot, hogy én most őt, az isteni kiválasztottat vigyem fel a hegytetőre, mert ott akar körülnézni, és én, a rohadt antiszemita, ahelyett, hogy kussolva, nótaszóval felvinném, úgy dobom le a nyakamról, hogy nyekken, akkor az isteni kiválasztott ellensége vagyok. Akire jogos az antiszemita bélyeg és jogos az a büntetés, amely minden antiszemitának kijár, ahogy az szerintük pl. Szálasi Ferencnek is kijárt.
Innen az a gyűlölet, amire Bayer hivatkozik. Mert ez a gyűlölet viszont él, izzik, jóllehet, a magyarságban egyáltalán nem él előítéletes zsidógyűlölet. Ugyanakkor egyre bővülő tapasztalatokra alapult zsidóellenesség azért már van. De azt a tapasztalat támogatja, és éppen az lenne az előítélet, ha arról megfeledkeznénk, és a zsidóságra úgy tekintenénk, mint az isteni megváltókra. Pedig az alaptörvényükből, vallásukból nem ez következik. Hogyan is szól Mózes erre vonatkozó törvénye? Idézzük a Tórah-t:
5Móz6:10-12
És a mikor bevisz téged az Úr, a te Istened a földre, a mely felől megesküdt a te atyáidnak, Ábrahámnak, Izsáknak és Jákobnak, hogy ad néked nagy szép városokat, a melyeket nem te építettél; És minden jóval megtelt házakat, a melyeket nem te töltöttél meg, és ásott kutakat, a melyeket nem te ástál, szőlő- és olajfakerteket, a melyeket nem plántáltál; és eszel és megelégszel: Vigyázz magadra, hogy el ne felejtkezzél az Úrról, a ki kihozott téged Égyiptom földéről, a szolgaságnak házából!
5Móz11:23-24
Akkor kiűzi az Úr mindazokat a nemzeteket ti előletek, és úrrá lesztek nálatoknál nagyobb és erősebb nemzeteken. Minden hely, a melyet lábatok talpa megnyom, tiétek lesz, a pusztától Libánonig, és a folyóvíztől, az Eufrátes folyóvízétől a nyugoti tengerig lesz a ti határotok.
5Móz 7:5-8
Hanem így cselekedjetek velök: Oltáraikat rontsátok le, oszlopaikat törjétek össze, berkeiket vágjátok ki, faragott képeiket pedig tűzzel égessétek meg. Mert az Úrnak, a te Istenednek szent népe vagy te; téged választott az Úr, a te Istened, hogy saját népe légy néki, minden nép közül a föld színén. Nem azért szeretett titeket az Úr, sem nem azért választott titeket, hogy minden népnél többen volnátok; mert ti minden népnél kevesebben vagytok; Hanem mivel szeretett titeket az Úr, és hogy megtartsa az esküt, a mellyel megesküdt volt a ti atyáitoknak; azért hozott ki titeket az Úr hatalmas kézzel, és szabadított meg téged a szolgaságnak házából, az égyiptombéli Faraó király kezéből.
Köszönjük szépen, de ebből nem kérünk. Köszönjük, de ezt a törvényt nem kívánjuk elfogadni, ezt a törvényt soha nem ismerhetjük el. A nyakunkba kapaszkodót levetjük, még akkor is, ha antiszemitizmust visít.
Visítson.
Az antiszemita szó kiürült, tartalma ma már nulla, a visítókra pedig tapasztalat szerint sem az igazság kimondása a jellemző.
Nem vagyok antiszemita - ezt belsőleg is tudom - de a nyakamba akasztott igát és a hazug rágalmat, amivel illetnek, a bűnösség kinyilvánítását el nem fogadhatom, és nem vagyok hajlandó a jövőben sem elfogadni. Leantiszemitázott népem sem, ebben biztos vagyok. Bayer Zsolt is ezért kiáltott fel.
Az igazság feltárását a továbbiakban is folytatnunk kell, még ha ezt a címkét ránk is akasztják érte és a címke miatt akasztófáért kiáltanak. Még akkor is, ha az a közmondás érvényesül: ,,Szólj igazat! Beverik a fejed!" - ahogy ezt most Bayer Zsolt is megtapasztalhatta.
Cser Ferenc
(Forrás: nemenyi.net)
Kapcsolódó: Olvasó: Fellázadtak a Moszad-ügynökök! Tegyünk lakatot a szájukra!
http://kuruc.info/r/1/23056/ |
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
Címkék: alaptörvényükből, antiszemitizmust, megfeledkeznénk, antiszemitizmus, gengszterváltás, provokátorokkal, tapasztalatokra, zsidóellenesség, racionalizálása, megkülönbözteti, kinyilvánítását, magyargyűlölet, olajbűnözőkkel, antiszemitának, előítéletesség, kiválasztottat, magyarországon, rasszizmusáról, olajfakerteket, népszabadságot, provokátorozás, megfogalmazása, állampolgárság, legmértékadóbb, magyargyűlölő, gyakorlatilag, néphazugságos, következőkben, elitéltetését, végighazudozó, belviszályról, sikkasztókkal, aláírásgyűjtő, értelmiségnek, magyarországi, fennhatóságot, alább olvasható, szintén jordán-pozitív, 90-es években, jobboldal rasszizmusáról, magyargyűlölő zsidóhoz, éppen kivételesen, cionista szimpátiáit, népszavazás szekus, érintett Bayernak, amerikaiak inváziója, fogalom tisztázása, kijelentése miatt, pesti zsidó, arabokat gyalázzák, puszta létezésük, mondat értelmébe, Kaftános Zsocának, György Attila, Áder Janó, György Péter, Hont András, Schmidt Mária, Ungár Klára, Kövér László, Agyar Narancsos, Cser Ferenc, Bayer Zsolt, Dimont, Mentor Book, Regős Péter, Ephraim Kishon, Szálasi Ferencnek,
|
|
|
|
alább olvasható, szintén jordán-pozitív, 90-es években, jobboldal rasszizmusáról, magyargyűlölő zsidóhoz, éppen kivételesen, cionista szimpátiáit, népszavazás szekus, érintett Bayernak, amerikaiak inváziója, fogalom tisztázása, kijelentése miatt, pesti zsidó, arabokat gyalázzák, puszta létezésük, mondat értelmébe, legelemibbel –, antiszemitizmus kérdésével, zsidóellenes erőszak, következőkben adható, antiszemitizmus illogikus, érzés racionalizálása, esetleges bosszú, zsidó egyedről, zsidó egyed, antiszemitizmus szándékosan, egyedet választja, zsidóléttel szemben, támadó vallására, tájékozatlan filoszemiták, olvasót –, zsidóság szemüvegén, viszonyban mutatja, antiszemitizmus előítéletes, zsidóság egésze, rómaiak több, időszámítás kezdetén, zsidóságnak szólt, mértékadó magyarországi, zsidók által, kádári időkben, gengszterváltás előtt, magyarság eredetével, antiszemita könyv, magyarság kultúrájáról, zsidóság teremtette, török idők, honfoglalás koránál, akkori magyar, zsidóságról hallgat, zsidók iránti, zsidó fennhatóságot, zsidó hódoltatást, nyakamba telepszik, isteni kiválasztottat, rohadt antiszemita, isteni kiválasztott, antiszemita bélyeg, gyűlölet viszont, magyarságban egyáltalán, tapasztalat támogatja, isteni megváltókra, mikor bevisz, mely felől, szolgaságnak házából, melyet lábatok, pusztától Libánonig, nyugoti tengerig, föld színén, mellyel megesküdt, égyiptombéli Faraó, törvényt soha, nyakunkba kapaszkodót, visítókra pedig, igazság kimondása, nyakamba akasztott, hazug rágalmat, bűnösség kinyilvánítását, igazság feltárását, címkét ránk, címke miatt, alaptörvényükből, antiszemitizmust, megfeledkeznénk, antiszemitizmus, gengszterváltás, provokátorokkal, tapasztalatokra, zsidóellenesség, racionalizálása, megkülönbözteti, , ,
|
|
|
|
2024. április
| | Hét | Ked | Sze | Csü | Pén | Szo | Vas | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
29 | 30 | |
| |
|
|
ma: |
0 db bejegyzés |
e hónap: |
0 db bejegyzés |
e év: |
0 db bejegyzés |
Összes: |
64003 db bejegyzés |
|
|
|
|
- Ma: 2234
- e Hét: 16464
- e Hónap: 27575
- e Év: 181071
|
|
|